Nopein tapa saada yhteys asiakaspalveluumme on sivuiltamme ja täältä tukiportaalista löytyvä chat. Virtuaalinen avustajamme Valppu on linjoilla 24/7 ja osaa auttaa tilaustasi koskevissa ongelmissa sekä muissa yleisimmissä kysymyksissä. Kaikki hänelle kirjoitetut viestit päätyvät ihmisasiakaspalvelijoidemme käsiteltäviksi, joten sinun ei tarvitse lähettää montaa viestiä samasta aiheesta.
Valpun ihmiskollegat käsittelevät kaikki saapuneet viestit saapumisjärjestyksessä arkisin maanantaista perjantaihin ja ovat tuolloin myös linjoilla chatissa. Asiakaspalvelumme saa asiasi hoidettua sitä ripeämmin, mitä enemmän annat tietoja Valpulle.
Chatin lisäksi vastaamme viesteihin sähköpostitse osoitteessa info@suojis.fi, Facebook Messengerissä ja Instagramin yksityisviestein. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi (Valppu tällä hetkellä sujuvimmin suomeksi).
Vastaamme kaikkiin viesteihin arkisin maanantaista perjantaihin 24 tunnin kuluessa. Jos et ole saanut meiltä vastausta yhteydenottoosi tämän ajan puitteissa, tarkistathan ensimmäisenä sähköpostisi roskaposti- ja mainoskansiot. Jos vastaustamme ei löydy niistä , olethan meihin uudestaan yhteydessä jonkin toisen kanavan kautta. Emme jätä vastaamatta yhteenkään yhteydenottoon.