Saat meiltä vähintään 2-3 sähköpostiviestiä tilaukseesi liittyen. Tilausvahvistus saapuu heti, kun tilauksesi on tallentunut järjestelmäämme ja toimitusvahvistus välittömästi, kun varastomme on pakannut tilauksesi. Toimitusvahvistuksesta löydät myös pakettisi seurantatunnuksen.
Jos et saanut näitä viestejä, on mahdollista, että ilmoittamassasi sähköpostiosoitteessa oli virhe tai että kuittaukset ovat menneet roskapostikansioon. Toimi silloin tämän ohjeen mukaisesti: En saanut tilauksestani tilaus- ja/tai toimitusvahvistusta.
Riippuen valitsemastasi maksutavasta saatat saada myös erillisen vahvistusviestin maksun onnistumisesta esim. Paytraililta tai Klarnalta.
Jos tilasit noutopakettitoimituksen, saat vielä Postilta tai Matkahuollolta viestin, kun pakettisi on noudettavissa. Nämä noutoilmoitukset saapuvat myös tekstiviestinä.
Pitääkö minun maksaa lisää tai täydentää tietojani?
Huomioithan, että et koskaan saa lähettämästämme paketista viestiä, jossa pyydetään rahaa paketin vapauttamiseksi tai pyydetään tarkentamaan tietojasi toimitusta varten. Poista viestit äläkä avaa niiden linkkejä.