Tilaamiesi tuotteiden vaihto onnistuu totta kai, oli sitten kyse epähuomiossa väärälle laitemallille tilaamistasi tuotteista tai muuten vain mielesi muuttumisesta. Kaikista vaihdoista on sovittava kanssamme etukäteen mieluiten chatin kautta. Pyrimme pienentämään hiilijalanjälkeämme ja välttämään edestakaista pakettiliikennettä, joten kaikkia tuotteita ei tarvitse vaihdon yhteydessä lähettää meille takaisin. Tästä syystä ethän lähetä vaihdettavia tuotteita meille omatoimisesti ennen kuin olet saanut asiakaspalvelustamme vastauksen ohjeineen.
Vaihto- ja palautusoikeusaika
Kaikilla mobiilitarvikkeillamme on 30 päivän täysi tyytyväisyystakuu ja vaihto-oikeus. Tämä 30 päivän ajanjakso lasketaan alkaneeksi siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi.
Muilla tuotteilla kuin mobiilitarvikkeilla (pl. lahjakortit) on lain mukainen 14 päivän vaihto-oikeus. Nappikuulokkeilla ei hygieniasyistä ole lainkaan vaihto-oikeutta.
Palautuslähetys ja maksun täydennys tai palautus
Pakkaa palautettava tuote huolellisesti ja noudata asiakaspalvelumme antamia palautusohjeita. Jos et ole saanut vielä palautusohjeita, odotathan ystävällisesti asiakaspalvelumme viestiä. Mikäli haluat palautuksestasi kuitin, palautus tulee tehdä Postin toimipisteessä.
Palautuslähetys on tehtävä viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua yhteydenotostasi asiakaspalveluun. Mikäli vaihdosta jää sinulle lisää maksettavaa, toimitamme sinulle ohjeet maksun täydennykseen. Jos vaihtotuote on edullisempi, palautamme maksun sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoitkin, ellei tapauskohtaisesti ole sovittu toisin. Sinulle ei koidu palautuslähetyksestä tai maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia.