Kaikilla myymillämme puhelimilla ja muilla älylaitteilla on lakisääteinen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä. Laitteet huolletaan kunkin merkin omassa huollossa Suomessa.
Puhelimen, tabletin tai älykellon ensiapu ennen huoltoa
Mikäli meiltä ostamassasi älylaitteessa on ongelmia, suosittelemme kokeilemaan ensin, olisiko näistä vinkeistä apua:
- Sulje laitteesi (puhelin, tabletti tai älykello) ja käynnistä se uudelleen.
- Jos uudelleenkäynnistyksestä ei ollut apua, päivitä ohjelmisto uusimpaan versioon.
- Jos päivityskään ei auta, palauta laitteeseen tehdasasetukset.
- Jollei edellä mainituista vinkeistä ole apua ongelman ratkaisemisessa, voimme edetä takuun osalta.
- Etsi alta laitteesi merkki ja toimi ohjeiden mukaisesti.
Ulefone, Oukitel, Doogee, Unihertz ja Cubot
Myymillämme Ulefone-, Oukitel-, Doogee-, Unihertz- ja Cubot-laitteilla on 2 vuoden takuu. Otathan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme info@suojis.fi tarkempia huolto-ohjeita ja laitteen lähetysosoitetta varten.
- Takuu koskee vain tuotteita, joita on käytetty valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti.
- Takuu ei kata normaalia kulumista ja luonnollisia vaurioita.
- Takuu kattaa esimerkiksi vialliset akut, mutta se ei kata normaalista käytöstä johtuvaa kulumista.
Samsung
Myymillämme Samsung-puhelimilla on 2 vuoden takuu. Takuuehtoihin pääset tutustumaan tästä. Takuun puitteissa voit huollattaa puhelimesi Samsungin valtuutetussa huollossa. Lähelläsi sijaitsevan huoltoliikkeen löydät täältä.
Muut merkit
Mikäli et löytänyt laitteesi merkkiä yltä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme info@suojis.fi tarkempia huolto-ohjeita varten.