Vastaamme tietenkin myymiemme tuotteiden laadusta. Mobiilitarvikkeiden takuuajat vaihtelevat valmistajan mukaan, joten otathan takuuasioissa aina ripeästi yhteyttä asiakaspalveluumme ensisijaisesti chatin kautta, jotta voimme hoitaa asian kuntoon. Mobiilitarvikkeillamme on lisäksi erityinen 30 päivän tyytyväisyystakuu, joten korjaamme mielellämme tilanteen, mikäli tuote ei vastannutkaan odotuksiasi.
Myymillämme elektroniikkatuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen 2 vuoden takuu alkaen ostopäivästä.
Polarin alkuperäisten tuotteiden takuu
Polar antaa tuotteilleen kahden vuoden takuun. Silikonista tai muovista valmistetuilla rannekkeilla on yhden vuoden takuu. Takuuehtoihin pääset tutustumaan tästä. Suosittelen sinua tässä tapauksessa olemaan yhteydessä suoraan Polarin asiakaspalveluun tämän yhteydenottolomakkeen avulla. Polar vastaa yhteydenottoihin myös sivuiltaan löytyvän chatin kautta arkisin klo 10-15.
- Huomaathan, että takuu koskee vain tuotteita, joita on käytetty valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti.
- Takuu ei kata normaalia kulumista ja luonnollisia vaurioita.
- Takuu ei koske ulkopuolista kulumista kuten naarmuja ja haalistumista.