En pääse kassalle
Pääset syöttämään yhteystietosi ja toimitustapa- sekä maksutapavalintasi klikkaamalla ensin ostoskorin kuvaa sivuston oikeassa yläkulmassa ja sitten siirry maksamaan -linkkiä. Jos ostoskoripainike ei jostakin syystä toimi tai et löydä sitä, pääset ostoskoriisi myös suoraan tästä linkistä. Varmista vain, että ostoskorissasi on oikea määrä haluamiasi tuotteita ja klikkaa siirry kassalle -linkkiä.
En pääse tietojen syöttämisen jälkeen eteenpäin
Yleensä maksuvaiheeseen siirtyminen ei onnistu siksi, että jokin kohta asiakas-, toimitus- tai maksutiedoissa on jäänyt täyttämättä. Näet punaisen huomiotekstin siinä kohdassa, jonka täytössä on ongelmia.
Toimitustavan pääset valitsemaan, kun olet ensin täyttänyt osoitteesi ja puhelinnumerosi. Ahvenanmaan toimituksiin tulee vaihtaa maa-valikosta Ahvenanmaa, jotta postinumerot hyväksytään.
Huomaathan, että jos valitsit jonkin Paytrailin maksutavoista, on seuraavassa vaiheessa vielä valittava haluttu pankki, kortti tai laskupalvelu klikkaamalla oikeaa logoa. Tämän jälkeen pääset maksamaan.