Jos tilaustasi ei ole vielä ehditty lähettää, muutokset ovat mahdollisia siihen asti, kunnes tilauksen tekemisestä on ehtinyt kulua yli tunti. Virtuaalinen chat-avustajamme Valppu saa nopeimmin pysäytettyä tilauksesi käsittelyn tuotteiden, osoitteen tai muun yhteystiedon muuttamista varten. Ihmisasiakaspalvelijamme ovat linjoilla arkisin virka-aikaan ja käsittelevät viestit saapumisjärjestyksessä, joten heidän kauttaan muutokset eivät välttämättä ehdi ajoissa ennen lähettämistä. Huomioithan, että toimitus voi viivästyä hitusen muutosten takia. Laskulla maksettujen tilausten tuotteiden muuttaminen ei valitettavasti ole lainkaan mahdollista.
Jos tilauksesi on ehditty lähettää, voit silti kertoa Valpulle, mikä tilaustiedoissa meni vikaan, niin saat häneltä tarkempia ohjeita. Kaikki Valpulle kertomasi tiedot auttavat meitä asiasi käsittelyssä ja nopeuttavat asiakaspalvelumme vastausta!
Ihmisasiakaspalvelijamme ovat linjoilla arkisin virka-aikaan ja he tekevät aina tuotevaihdot, osoitteenmuutokset ja muut toimenpiteet. Etenkin viikonloppuisin ja iltaisin chattaaminen Valpulle on paras keino saada tilaustiedon muutokset perille ennen kuin supernopea varastomme ehtii paketoida lähetyksesi. Kaikki Valpun keskustelut välittyvät asiakaspalveluumme, ja palaamme niihin vähintään sähköpostitse, joten sinun ei tarvitse lähettää useampaa viestiä (esim. chat ja sähköposti) samasta asiasta.
Muistathan kertoa meille seuraavat tiedot:
- nimesi
- tilausnumerosi ja
- tilausta koskevat muutokset (esim. tuotteen vaihto toiseen, oikea puhelinnumero).