Jos tilaustasi ei ole vielä ehditty lähettää, virtuaalinen chat-avustajamme Valppu saa pysäytettyä tilauksesi käsittelyn perumista varten, jos tilauksen tekemisestä on aikaa alle yksi tunti. Tämän jälkeen tilaus siirtyy automaattisesti paketoitavaksi. Ihmisasiakaspalvelijamme ovat linjoilla arkisin virka-aikaan ja käsittelevät viestit saapumisjärjestyksessä, joten heidän kauttaan peruminen ei välttämättä ehdi ajoissa järjestelmäämme ennen lähettämistä.
Jos tilauksesi on ehditty lähettää, voit silti kertoa Valpulle perumistoiveestasi, niin saat häneltä tarkempia ohjeita. Kaikki Valpulle kertomasi tiedot auttavat meitä asiasi käsittelyssä ja nopeuttavat asiakaspalvelumme vastausta! Vaikka tilauksesi olisi jo ehditty lähettää, sinulla on totta kai aina palautusoikeus.
Ihmisasiakaspalvelijamme ovat linjoilla arkisin virka-aikaan ja he tekevät aina varsinaiset tilausten perumiset, tuotteiden vaihdot ja rahanpalautukset. Etenkin viikonloppuisin ja iltaisin chattaaminen Valpulle on paras keino saada peruutus perille ennen kuin supernopea varastomme ehtii paketoida lähetyksesi. Kaikki Valpun keskustelut välittyvät asiakaspalveluumme, ja palaamme niihin vähintään sähköpostitse, joten sinun ei tarvitse lähettää useampaa viestiä (esim. chat ja sähköposti) samasta asiasta.
Muistathan kertoa yhteydenotossasi seuraavat tiedot:
- nimesi
- tilausnumerosi ja
- tilausta koskevat muutokset (esim. tuotteen vaihto toiseen).
Odotathan aina asiakaspalvelumme tarkempia ohjeita ennen tuotteiden palautusta.