Ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme chatin kautta. Tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot:
- nimesi ja sähköpostisi
- tilausnumerosi
- väärin tilattu tuote sekä
- tilalle toivomasi vaihtotuote.
Selkeät tiedot auttavat meitä ratkaisemaan asiasi nopeasti! Kaikki Valppu-avustajallemme annetut tiedot välittyvät suoraan asiakaspalveluumme ja vastaamme viesteihin vähintään sähköpostitse, joten sinun ei tarvitse lähettää montaa viestiä samasta asiasta.
Tilaustasi ei ole ehditty vielä lähettää
Mikäli tilaustasi ei ole ehditty vielä lähettää (et ole vielä saanut toimitusvahvistusta), nopein keino pysäyttää tilauksesi käsittely on chatata virtuaaliselle Valppu-avustajallemme. Lue lisää täältä: Haluan tehdä muutoksia tilaukseeni
Tilauksesi ehti jo perille
Jos huomasit virheen tilauksessa vasta lähetyksen saatuasi, voimme vaihtaa tuotteen sopivaan. Asiakaspalvelumme antaa myös ohjeet mahdollista palautusta varten. Ethän kuitenkaan palauta väärin tilattuja tuotteita omatoimisesti ennen yhteydenottoa asiakaspalveluumme.