Joskus varastollamme saattaa käydä inhimillinen virhe ja asiakkaalle lähtee väärä tuote. Pahoittelumme tästä!
Saamasi tuote oli eri kuin tilaamasi
Otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme ensisijaisesti chatin kautta, jotta voimme korjata tilanteen parhain päin. Pääsemme vauhdikkaimmin alkuun asian selvittämisessä, kun saamme sinulta seuraavat tiedot:
- nimesi
- tilausnumerosi sekä
- kuva saamastasi tuotteesta. Erityisesti tuotteen mallimerkinnät ja/tai tuotepakkauksen viivakoodi kiinnostavat meitä.
Saamasi tuote on sama kuin tilaamasi, mutta ei sovi laitteeseesi
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ensisijaisesti chatin kautta, niin selvitämme tilanteen. Varmista vielä esimerkiksi laitemallin tunnistussivun ja tilausvahvistuksen avulla, onko laitteesi malli varmasti se, jolle tilasit tarvikkeita (ja vastaako se tuotteissa olevia mallimerkintöjä). Kerro meille yhteydenotossasi seuraavat tiedot:
- nimesi
- tilausnumerosi sekä
- kuva saamastasi tuotteesta. Erityisesti tuotteen mallimerkinnät ja/tai tuotepakkauksen viivakoodi kiinnostavat meitä.
Tilasit vahingossa väärän tuotteen
Ei hätää, asiakaspalvelumme selvittää tämänkin tilanteen! Ota yhteyttä ensisijaisesti chatin kautta ja varaudu kertomaan seuraavat tiedot:
- nimesi
- tilausnumerosi
- väärin tilattu tuote sekä
- tilalle toivomasi vaihtotuote.
Selkeät tiedot auttavat meitä ratkaisemaan asiasi nopeasti! Asiakaspalvelumme antaa myös ohjeet mahdollista palautusta varten. Ethän kuitenkaan palauta väärin tilattuja tuotteita omatoimisesti ennen asiakaspalvelun vastausta.